GuruAnimale.com

Video: Cappadocia, Turcia: imagine fantastic Unreal creat de natura

Conform rezultatelor întregii noastre excursie, ea Capadocia îmi amintesc cel mai mult, este vorba de ea, eu spun mai întâi un prieten, să ne întrebăm ce a fost interesant în Turcia. Acest loc este fantastic, este ca și cum ar fi din altă lume. Sunt un număr să-i spun despre asta astăzi.

Dar să începem de la început. Dimineața era idilic. Chiar și dintr-un sac de dormit vylazit nu doresc.

Vezi de cort.

Dimineața am fost merge pentru o lungă perioadă de timp, de fapt este, muzeul, în care ne-ar dori să renunțe la de la început, a fost deschis la ora 9. Și soarele în Turcia în acest moment al anului se ridică la aproximativ 5 dimineața, și într-un fel aruncat la 7, suntem într-o oră, a mâncat încet cârnați scabros, timp stretching, așa cum sa dovedit. Ajuns în Derinkuyu, am găsit orașul într-un vis - aproape nimeni pe stradă. După ce a parcat masina pe un loc de parcare complet gol, ne-am dus pentru a vedea imediata vecinătate. Și imediat închis dat peste o biserică creștină. Aproape nu a putut găsi nici o informație cu privire la aceasta.

oamenii sunt încet apar. Fata a mers încet la școală.

Cappadocia, Turcia

Prin deschiderea muzeului, ne-am dus în oraș subteran. Conectare sau TL standard de 15 250 ruble. Derinkuyu - aceasta este cea mai mare a găsit (excavat) orașul subteran din Turcia, este o rețea de complexe subterane situate pe întreg teritoriul Cappadocia. Unsprezece etaje merge la o adâncime de aproximativ 85 m (aceasta este jumătate din înălțimea MSU Main Building). A existat o mulțime de spațiu - s-ar putea ascunde zeci de mii de oameni cu vitele și stocurile de produse alimentare. Orașul a fost construit în roca vulcanică moale, care este foarte frecvente în Capadocia. Este cel mai probabil ca primul etaj este construit în Frigienii VIII-VII a.Chr Mai târziu, orașul a crescut în timpul erei bizantine. În acest moment, orașul este conectat la alte orașe, prin mulți kilometri de tuneluri subterane. Orasul subteran Derinkuyu a fost ascuns loc pentru primii crestini fug din calea persecuțiilor de către Imperiul Roman.

Aer bine. Unii dintre ei au ajuns în apele subterane, astfel încât orașul ar putea trăi complet independent de ceva timp. Camera poate capta doar etajul 4-D.

Staircase un etaj mai jos. Totul este bine luminat și atârnă întotdeauna un semn de lectură acolo. Un astfel de oraș a fost ușor să-și apere - în cazul în care inamicul a intrat în tunel, apoi afară din gaura din peretele roții de rulare este o piatra care a blocat trecerea.

Cappadocia, Turcia

În afară de camere mici, există o sală mare folosită pentru întâlniri.

Aici este un templu subteran, în cazul în care la un moment dat a avut loc serviciul.

Multe intrări sunt închise, arbori de aer împrejmuită. Dacă nu ar fi asa, in fiecare an mai mulți turiști au dispărut fără urmă în labirintul de tuneluri.

Cappadocia, Turcia

Orașul a făcut o impresie puternică. Desigur, există destul de plictisitoare și monotonă să urce, dar scara de surpriză. Deja după 10 kilometri pe drumul spre Goreme, a început să se deschidă tipurile clasice „kappadokskie“. Un pic despre unde vine. În timpul formării de munți în Anatoli mijloc (o zonă a Turciei moderne), din care o parte este Kappadokia, adâncimea fracturilor formate. Magma turnarea pe suprafata pentru a forma vulcani, văi și dealuri, astfel aliniate, platouri formate pe locul țării muntos. Datorită climei continentale extreme, cu schimbări bruște și semnificative de temperatură, în roci fisuri formate. Apoi au distrus rocile vulcanice. Cu unele dealuri (Wikipedia) de rocă vulcanică formează în timp. Ceea ce am văzut până acum - toate creațiile de mâini omenești din Valea Ihlara, au fost posibile numai datorită prezenței magma în aceste locuri. Este foarte ușor de a lucra, uneori aproape se fărâmițează în mâinile sale.

La fel, dar departe.

Și 10 minute mai târziu, am deschis frumusețea acestor locuri. Din păcate, vizita noastră nu a alerga baloane, dar este, de obicei, în aer este câteva puncte colorate, și așa mai departe nu decora deja vederi frumoase.

Cappadocia, Turcia

Ne-am oprit în Göreme, este o bază bună pentru excursii în parcurile vale din apropiere.

Acest muzeu Openair, care este de kilometri în 2 de la Göreme la vest. Admiterea este de 15 de lire sterline. Muzeul este o suprafata de 300 de metri cu 200, unde accentul este bisericile bine conservate și alte structuri similare.

Toate nimic, dar aici marea de turiști. Nu știu cum am reușit să fac fotografii fără ei. Al doilea dezavantaj - intrarea la cele mai interesante biserici suprataxa. biserici interesante cu taxă numai dacă frescele colorate, nu-mi provoacă nici o emoție după ce a văzut în Valea Ihlara. Și muzeul în sine nu conține nici un fel de structuri, nu am văzut în altă parte într-un mediu mai plăcut. Cu siguranță, eu nu recomand sa vizitati, mai bine te undeva să meargă. Acolo unde nu Stupa - vale interesantă.

În creștere mai mare.

Trebuie să facă filme.

pietre galbene pot fi, de asemenea, găsite.

Cappadocia, Turcia

O varietate de forme, la un moment dat încetează să uimească.

Ciuperci.

Acesta parc într-un loc numit Zelve găsit el însuși liber, și umbla pe ea a fost mai plăcut decât am neponravilos muzeu în aer liber.

Cappadocia, Turcia

Și aici, de asemenea, suprafețe netede au fost.

Am mers mai departe la nord la Avanos, un oraș renumit pentru ceramica sa. Memorabil a trecut printr-o fată îmbrăcată într-o haină albă, o argilă complet colorată. Nu am timp să o fotografieze. Aici în schimb o mare ulcior.

Prin oraș curge râul (primul văzut în Cappadocia de altfel), iar în mijlocul râului este o insulă plină pentru unele noi ulcioare. Am decis că doar concursuri - bărbații care au împlinit vârsta de 18 ani, stau într-o linie și arunca ceramică pe insulă.

Spring.

Prin studierea ghidului, ne-am dat seama că Valea Iubirii un must-vizită. Nu am fost în Valea Iubirii - nu a fost în Capadocia. Și este numit în onoarea de formă falossovidnoy de ciuperci de piatră, care ceva de genul faptul că puteți vedea 27 de fotografii. Cum se ajunge acolo - nu știm cu adevărat. Întrebați la nivel local - au arătat direcția și brațul îndoit 3 degete, care este, la 3 km până la punctul .. Drumul spre un izvor prost - totul curge, murdar, apoi traversează complet fluxuri mici. Spre surprinderea noastră, FIAT nostru nu se agață de partea de jos și a trecut toate obstacolele. La un moment dat, se părea că noi nu vom acolo (deși drumul a fugit de-a lungul partea de jos a canionului, si nici nu au fost clapele). Ne-am decis deja să se întoarcă, iar apoi transportul de cai plimbari prin gropile care păreau de nepătruns pentru noi. Un tip a spus, de asemenea, că valea de dragoste acolo. Apoi a avut catarari din mașină - drumul sa transformat treptat într-o potecă. Ea nu ne oprim, suntem încăpățânați. Calea a fost aproape de pârâul și așa a fost lăturilor, eu nu vorbesc despre faptul că picioarele lui aveau în picioare în cele din urmă umed. Citește mai mult - Redir a propus să urce coarda. Am imaginat deja cum de pensionari Europa urca aici.

Desigur, adânc în jos, am un sentiment furișează pe care o vom undeva, nu acolo. Boris a decis să urce mai mare pentru a vedea Valea Iubirii de sus. Acum, campania noastră semăna cu transmiterea de supraviețuire în condiții extreme. Boris este pe o creasta subțire, o duzină de centimetri latime.

Cappadocia, Turcia

În final, am decis să ieșim din acest iad. Partea de jos nu a vrut să iasă, așa că a urcat pe un mic platou în cursul mișcării și a început drumul înapoi. Și apoi cineva trăiește.

Desi nu am vedea Valea Iubirii, soarta ne-a recompensat vederi excelente la munți apus de soare CEC DA (3917 m).

Frumos acolo.

Video: Cappadocia - Turcia

Distribuiți pe rețelele sociale:

înrudit

GuruAnimale.com
Animale Păsări Rozătoarele Pește Insecte Incubatoare Paraziți Fermă Echipamente și instrumente Sfaturi Întrebare / răspuns Miscelaneu