GuruAnimale.com

Video: Rucsac "suportă 100" V2 (NOVA TURP). vedere

Ursul trezit la băncile acoperite de zăpadă ale unui râu mic, ascultând noile sunete de pași nefamiliare. Odată ce o persoană, și a fost am mers trecut, stol peste râu. Când a văzut fiara venind, m-am oprit, a scăzut rucsacul din umeri și a pregătit camera. Țineți vnyuhivalsya gânditor urme ale snowshoes mele. Înclinat nas la pământ ca un câine, el a mers pe traseul spre mine. prezența mea faptul că nu deranjează.

Bestia, nasul îngropat în traseu, apropiindu-se, și în curând distanța dintre noi a devenit mai inconfortabil. Cu toate acestea, nu se încadrează, iar ursul este greu de hrănit. M-am dus până la genunchi și a pregătit falshveyer.
mă vezi în lungime completă, animalul se opri în indecizie, apoi a luat un pas înapoi. După ce în picioare un pic mai în față, am decis să merg pentru vântul să-mi trag răsuflarea. Am mers dintr-o parte. Am mers pe de altă parte. starea lui era jucaus, și el părea că în nici o grabă. În timpul runde sale, el este ușor de distras, situată pe zăpadă. Înclinând la Bush ei musca jucăuș vârfurile ramurilor subțiri, părea că au fost înapoi de primăvară. Uneori, am încercat să mă apropii de mine, nu a îndrăznit încă să distanță excesiv de scurtă. Uneori se apropie de mine să poarte, de asemenea, încercând să nu calce peste linia nerostit. Am fost amândoi la fel de interesante și înfricoșător.
Așa că ne-am petrecut aproximativ o oră împreună. Dintr-o dată, ursul a mirosit ceva. Și, brusc schimbat direcția, a mers o grămadă curios.
Am urmărit cu interes din exterior, și, ghicind că a prins aparent mirosul de un rucsac și l-au grăbit să se întoarcă și să ocupe o poziție favorabilă pentru a trage.
Urșii nu de multe ori întâlni pe drum drumeții rucsaci fără turiști.

Destul de fiară vioi se apropie de el de zece metri, și&ascunde hellip-. îi așteapta ceva nu foarte mare, dar, de asemenea, să nu spun că foarte puțin. Acest lucru este ceva care s-ar putea la o inspecție mai atentă se dovedesc a fi oricine, și plină de mare pericol. Cu toate acestea, cu același grad de probabilitate ca ceva poate fi ceva foarte interesant și chiar plăcut&hellip- Ursul a făcut pași prudenți la rucsac, după fiecare ascultând cu atenție și se uită în ceea ce se întâmplă.
În trei sau patru metri distanță de rucsac a fost ezitant trecerea de la picior la picior. temându-se pare că rucsacul de dormit, și poate în orice moment să se trezească, el a decis să facă un zgomot un pic, lovind partea din față a labele din față și de rupere tare crusta. La fiecare salt, el cu atenție și privi în sac, vizionarea pentru cel mai mic semn de viață. După ce a decis să se apropie în cele din urmă la un rucsac, el dintr-o dată ezitat să se micșoreze atunci, ia învins frica, încă o dată să se predea puterea de curiozitate ardere.

Ursul și rucsac

În cele din urmă se apropie de aproape rucsac, prin toate mijloacele pe spate, dacă ceva, a întins piciorul un pic gheare și vârful saaaamym, a încercat să se atingă. ating aproape de limita crustei gheara un rucsac, el a tras în grabă laba. Oprindu-se, el a decis să repete actul său curajos. De data aceasta el a atins rucsac un pic mai îndrăzneț și o mișcare rucsac. Jumping, urs returnate imediat un metru într-o parte. Mergând în sus, doar în cazul în care, pe de altă parte, a continuat stol de cercetare. Maestrul, ca un obiect necunoscut poate fi atins în condiții de siguranță, a început să-l adulmece, deja nasul atingând falduri tesatura. Din măruntaiele unui rucsac a fost mirosind sacou cald, trepied, obiectiv cu unghi larg, pentru care nu exista nici un loc în toate acestea, vechea mea kofre-, cred că cel mai mare mirosul emanat de o mână de nuci împrăștiate și caramel.

Continuând să ne și rucsac examina, ursul a încercat să Stomp pe ea, presat pe ea cu laba. Am privit cu răbdare, știind că obiectivul este în compartimentul de șoc opus, dar el ar putea sta și îndoi&hellip-.
Ieșită, doar în cazul în care, ambele buze, ca și cum ar atinge ceva foarte cald, dintii urs a luat cu grijă o curea din panglicile rucsac și trase ușor.

Ursul și rucsac

Din moment ce nimic nu teribil sa întâmplat, el a devenit un mai îndrăzneț sac apuca și sfârșitul cal, a trebuit să uit de a lua imagini ca ursul a luat noul meu rucsac, l-au târât departe.
Urmărit de douăzeci de metri în spatele lui, l-am forțat să plece bagajele. Ran un pic mai departe de, ursul sa întors. Undeva am văzut o astfel de priveliște. Oh, da, doar sa uitat la mine cu unul dintre prietenii mei rosomashka când am luat de la ea de schi lui!
Distribuiți pe rețelele sociale:

înrudit

GuruAnimale.com
Animale Păsări Rozătoarele Pește Insecte Incubatoare Paraziți Fermă Echipamente și instrumente Sfaturi Întrebare / răspuns Miscelaneu