GuruAnimale.com

Vedere 3D a Iguazu Falls

Iguazu Falls situat la granița dintre Argentina și Brazilia, prima dată când am luat în ianuarie 2008. Fly peste cade apoi a fost posibil cu ajutorul unei singure companii Helisul, situată în Brazilia, în apropiere de intrarea în parc Iguacu. Se spune că înainte de a zbura elicopterul și în Argentina, dar atunci compania a dat faliment.

Panorama din aer în tur virtual în 2008 au existat doar două, ca Iguazu a avut limitări serioase atunci când fotografiați dintr-un elicopter.

Administrarea brazilian Park Iguazu a cerut să plătească 20 de mii de dolari pentru oportunitatea de a deschide ușa elicopterului în timpul filmărilor. Este clar că acești bani nu a fost disponibil, iar eu cu mare dificultate a trebuit să elimine toate sferele printr-o fereastră mică în ușa pasagerului din spate. În plus, peste Falls nu poate să scadă sub 500 de metri, astfel încât să nu perturbe parcul natural, și era imposibil să treacă frontiera cu Argentina, care trece prin mijlocul râului. Deci, în practică, un pilot experimentat (cred că numele lui a fost Mauricio) a făcut, deși tot ce a putut, dar a fost forțată să stea departe de principalele atracții.

Iguazu Falls

Câteva zile mai târziu, am încercat să repet din nou împușcat.

Dar, în elicopter, care a fost disponibil, nu au existat căști pentru pasageri, și a trebuit să dea instrucțiuni pilot în timpul zborului.

Plecarea nu a avut loc, iar a doua zi am fost părăsesc Brazilia, astfel încât directorul unei companii de elicopter, o doamnă în vârstă, care mi-a spus personal că pur și simplu returna o plată în avans în valoare de 500 $ pentru zborul nu a reușit. Un an mai târziu, am fost din nou la Iguazu, dar banii nu am vernuli- directorul raportat că nimic nu a putut aminti.

Era clar că Iguazu, mai ales din Argentina, o mare capacitate de elicopter nu este suficientă pentru a finaliza ancheta. Prin urmare, am decis să facem o re-trage și trimite-l la copiii noștri cu un elicopter controlat de radio.

Iguazu Falls

Și acum avem un mare tur virtual, care include studii terestre și aeriene din 2008 și 2012. Telespectatorii pot vedea toate părțile inaccesibile anterior Iguazu cascade pasăre ochi vedere și cele mai renumite panoramei.

Oamenii mă întreabă adesea care parte a cascadei este cel mai interesant. Am fost în mod repetat la ambele locuri și pot spune că vizita în valoare de partea argentiniană a Iguazu și brazilian - ei sunt într-adevăr foarte diferite, și fiecare în propriul său bine. Fă-o clipă. Cu o viză se deplasează dintr-o parte în alta este nevoie de 1-2 ore cu taxiul, inclusiv formalitățile vamale. Pentru o inspecție rapidă a părții argentiniene va avea nevoie de o zi pentru brazilian doar câteva ore. Dar aș recomanda să aloce pentru a vizita timp de aproximativ 2 zile pe fiecare parte, pentru că în afară de examinarea directă a cascadei există alte atracții, cum ar fi mersul o barcă sub cascadă și pasăre parc din Brazilia, și insula San Martin în Argentina.

Eu dau acum cuvântul Stas Sedov, unul dintre participanții direcți în filmare.

Oleg Gaponyuk

Lăsând la Dima pentru a trage Iguazu Falls, am experimentat nu să scadă în sezonul uscat.

Seceta din Iguazu 2006

Seceta din Iguazu în 2006

Cele mai multe apă în Falls în 2005

La urma urmei, am avut pentru a elimina una dintre cele mai mari cascade din lume, în loc de fluxuri subțire de apă. Dima încerca într-adevăr să-și planifice călătoria la data dreaptă, dar nimeni nu ar fi putut prezice că, în loc ne așteptăm ca unul dintre filmare cea mai stresantă și istovitoare în istoria AirPano ...

Am selectat câteva pasaje din corespondența mea de lucru cu colegii:

18 iunie 2012

Am ajuns la Falls. Aproape întotdeauna plouă. Astăzi au existat câteva lacune în nori, dar soarele nu a apărut.

Apa în chiuvetă scade la fel de mult ca am in intreaga mea de 10 ani de carieră cu barca văzut. Apa, la o rată de 1,5 mil. Litri pe secundă, se revarsă acum 3,3 milioane. L ...

Cascada arata cool ireal! Acest flux nesfârșit de apă.

Gatul Diavolului, Iguazu Falls

Cum de a elimina veni - gândul este, deși tehnica foarte infricosator. Băieți, ne conjure vreme, fierbinte! Într-adevăr dor de soare!

19 iunie 2012

Astăzi, ploaia se revarsă din noapte, complet fără întrerupere. Am fost la platforma de observare la cascada. Elimină ireal ei! În timp ce rulează pe pod - a fost înmuiate prin intermediul și prin! Și chiar pe terenul pe care sta aproape în nor de apă. Acest loc, din păcate, în întregime eliminate.

Aproape întregul canion este acum în cluburile de abur din apa care se încadrează. Sunteți la Moscova, pur si simplu nu se poate imagina cum arată. O imagine foarte diferită de zonele vechi ale Iguazu.

Dacă soarele iese peste cascada, doar un fel de ciumă! Mai jos puteti vedea un video luate cu telefonul, doar un fel de transmite ceea ce se întâmplă aici.

20 iunie 2012

În această dimineață, ploaia turnat în jos din nou. Dar am înțeles în cele din urmă sa "rază de trei" soarele!

Am așteptat mult timp în zona de observație, o condiții destul de nervos. Apa a fost mai mult decât în ​​ziua precedentă. RISCAT. Uneori, a zburat într-o suspensie de apă. Uneori a trebuit să eschiva literalmente nori. În timp ce amenda tehnica lui. După 15 minute, a început să plouă din nou, și fotografiere sa încheiat.

Iguazu Falls

Mai târziu, în după-amiaza a existat un incident amuzant. În timpul de așteptare la soare ne-am decis să avem o gustare: Dima a cumpărat câteva pachete de cookie-uri și suc, și a pus totul pe masă într-o cafenea în apropiere de veghe. Ne abatem doar pentru câteva secunde. A existat o criza abia audibil. Inițial nu am înțeles, uita-te la masa - un cookie nu mai există! Se evaporă instantaneu. Numai coada hoți în tufișuri fulgera fugi în dezordine din apropiere. Aici este o infecție! Dar aceste aparent nosuh un astfel lipsit de tact, mai ales atunci când prezintă pentru fotografii.

Mâine vom explora Iguazú la partea argentiniană. M-am uitat pe imagine luate - există o șansă de a ridica "gât Diavolului" aproape.

22 iunie 2012

În sfârșit am filmat Iguazu!

Atâta timp cât îmi amintesc - aceasta este cea mai obositoare fotografiere, atât fizic cât și mental. De 5 zile, care au fost lansate în excursie am planificat, vreme normală (și ce fel) a fost doar astazi. Suntem foarte îngrijorați de moarte (original fraza cenzura), în anticiparea soare!

Pentru a îmbunătăți condițiile de fotografiere au fost încercat aproape toate cunoscute știința moduri: aruncarea de bani de la vodopad- unitate flash vechi, precum și victima a zburat în vodu- victimă mai puternic - Dima renunțe la fumat (deși numai până la sfârșitul călătoriei).

Nu știu ce a lucrat în cele din urmă, și care au auzit soarele nostru molitvy- a ieșit astăzi în seara, deși doar câteva ore. Am încercat să folosească timpul pentru a profita la maximum și să captureze mai multe locuri pe partea argentiniană a cade. Este regretabil faptul că tot ce au vrut, nu au avut timp pentru a trage.

Iguazu Falls

Seara, în timpul prelucrării cadrului, am observat un efect interesant - curcubeu inversat. Pe teren au uitat bine, dar atunci când fotografiați dintr-un elicopter al arcului curcubeu se apleacă la pământ, nu cerul, așa cum ne-am obisnuit cu ea. Uimitor!

Zboară mâine, pentru că Din nou fereastra de turnare ploaie ...

23 iunie 2012

Am scrie noaptea târziu din capitala Braziliei. Abia am scăpat de Iguazu - se pare ca o cascadă nu ar lăsa echipa noastră.

Dimineața, după cum probabil ați ghicit, în ploaie, am ajuns la aeroport. Dar noastre de zbor din orice motiv anulat. Am fost oferit o opțiune pentru a acoperi la 16.

În spatele unei ferestre în lumenul norilor era să se uite prin soare, iar noi, fără a se gândi de două ori, a luat bagajele și s-au grabit înapoi în parc la cascada. Elicopter am colectat pe podea într-un birou de rulare, până când Dima a proiectat mașina.

Iguazu Falls

Atunci când de echitatie în parc - soarele este încă strălucește, strălucește la fel de bine. Am fost incantati. Ei bine, atunci, cât de ușor este să-și asume totul a fost învăluită în nori de plumb. Fără cea mai mică speranță de clearance-ul.

După o oră de așteptare, am spus Dima - să scoată ceva, iar apoi vom aștepta pentru soare. A spus - făcut: a plecat.

Acesta a zburat departe de site-ul, înfricoșător - oroare! Ei bine, un fel de toate eliminate, este timpul să aterizeze. Am planta un elicopter shoot ceas nostru "capodopere" - că gunoiul !! Inelul de reglare a clarității complet pierdut. Toate cadrele pot fi aruncate la gunoi.

Ei bine! Mă pregătesc o nouă creștere. Acesta a ridicat un vânt puternic. Un pic de ploaie. Înainte de decolare verifica obiectivul camerei. E în regulă.

Iguazu Falls

Ne decola, ceva de genul un schimb de focuri, la un moment dat elicopterul scade aproape din cauza fluxului turbulent, dar nimic nu sa întâmplat. Plantare. Scoateți camera - ceea ce un cos de gunoi !!!! Indiferent de umiditate, fie din camera de pulverizare pentru a reseta toate setările! Toate cadrele - din nou în coșul de gunoi. În continuare a fost un fault de cinci minute. În final, eu spun Dime - "Nu vrea ca noi să fie dat la cascada, vin la cravată și apoi grohnu". Dima a fost de acord.

Dar nu am putut rezista, a stat în continuare timp de aproximativ 15 de minute în Tuchkov a existat un decalaj. Ei bine, nu am fost! UPS din nou.

Așa că am prelansare cu atenție a verifica, probabil, nu a fost încă cheltuit. Verificați din nou toate cele trei ori. In timp ce noi tuned, a venit un nor de ceață de la cascadă și a trebuit să urce mare la lentila din nou inundat cu apă.

Din fericire, de data aceasta se termină fericit, și în picăturile de ploaie încep să se grăbească, vom colecta echipamentul și se lasă la aeroport.

La aeroport, zborul a fost amânat din nou, de data aceasta doar 1,5 ore. Ca urmare, ne-am petrecut la Iguazu încă o zi. Mai mult soare nu părea. După decolare, m-am uitat pe fereastră - peste tot în jurul orizontului a fost acoperit cu nori. Iguazu din nou, a fost ploaie ...

Fotografii și text de Stas Sedov Dmitry Moiseenko

Date despre Iguazu Falls

Iguazu Falls în America de Sud - o concluzie demnă de același râu. După 15 kilometri de râu după ce cade Iguazu se încadrează într-o altă cale navigabilă a continentului, Parana. Se pare un fel de intersecție în formă de T în cazul în care cele trei state din America Latină converg: Argentina, Paraguay și Brazilia. Toate cele trei bănci ale uriașe stâlpilor de frontieră, vopsite în culorile naționale ale țărilor în cauză.

Iguazu Falls

Nu că cascada ca statele de frontieră au fost absolut unic: să ia cel puțin Niagara separarea SUA și Canada. Cu toate acestea, celebrul Niagara Falls „în fundal Falls arata ca un curent de apă de la robinet de bucătărie“ - aceste cuvinte aparțin soției președintelui american Franklin D. Roosevelt, Eleanor. Și prima doamnă a Americii nu este impresii exagerate. Înălțimea de Niagara Falls pe partea canadiană - 53 de metri și în SUA, din cauza grămezi de pietre, și toate de 21 de metri. Întrucât Iguazu rastoarna apa de la o înălțime de 60-80 de metri.

Nu este surprinzător, limba Gurani „Iguazú“ trib de indieni locali înseamnă „apă de mare“. Fantastically spectacol frumos este completat de un curcubeu multicolor, care de multe ori poate fi văzut spumante pe praful de apă și a vegetației tropicale luxuriante pe ambele părți. Se crede că primul european de a descoperi acest patrimoniu natural al Americii de Sud, a fost conchistadorul Alvar Nunez Cabeza de Vaca. El a dat la cascade în 1541, se deplasează în sus râul Parana prin jungla năpădită de buruieni în căutarea comoara fabuloasa a țării El Dorado.

În cazul în care Iguazu este un singur perete de apă, ar fi cea mai mare cascada din lume. Dar acest lucru nu este cazul, și până în prezent cea mai extinsă perete de apă continuă (1.800 de metri) are un african Victoria Falls. El, întâmplător, este, de asemenea, limita care se află între Zambia și Zimbabwe.

Un Falls este format din aproximativ 270 de căderi individuale. Lățimea lor este de 2700 de metri, dar numai în total. Toate cascade sunt separate printr-o multitudine de insule de diferite dimensiuni, iar acestea sunt unite prin poduri, pe care le puteți merge și o vizualizare mai bună a tuturor fluxurilor. Cea mai mare cascada a acestei cascade este numele amenințător al „Gatul Diavolului“ și este granița dintre Brazilia și Argentina. Lățimea „Throat“ - 150 de metri lungime - 700 de metri. În forma este mai mult ca o potcoavă și este răsturnat de 14 fluxuri ei puternice.

Un scurt videoclip împușcat în gât diavolului.

Este interesant faptul că în scopuri practice, cascade au fost folosite mai recent: în 1991 a fost comandat hidrocentrala Itaipu, construit în comun de către Brazilia și Paraguay. Itaipu generează 12,6 milioane de kilowați pentru a satisface aproape 40% din nevoile Braziliei și Argentinei de energie electrică. Un baraj este una dintre cele mai mari din lume și promovat de ambele țări ca fiind o capodopera a tehnologiei.

Gatul diavolului

Iguazu National Park, care se află pe fiecare parte a cascadei, în 1984-1986 au fost incluse în patrimoniul mondial al UNESCO, și Falls în 2011 a fost printre câștigătorii concursului Mondiale „Șapte noi minuni ale naturii» (7 noi minuni ale naturii) .

Cu toate acestea, este un miracol al naturii - este foarte fragil. În medie, în fiecare secundă în jos Iguazu haldele de la 1 până la 3 milioane de litri de apă, în funcție de sezon. Dar, aproximativ o dată la 40 ani, există o astfel de secetă, care Iguazu complet uscat, iar apoi marea cascadă este transformată în bazalt bordură neteda. Ultima dată a fost în mai și iunie 1978, când o perioadă de 28 de zile de stâncă nu a căzut o singură picătură ... Și sunt scurgere puternice, și apoi mai ales mare de apă Iguazu Falls. Singurul fir care, practic, nu reacționează la vremea în Brazilia și Argentina - aceasta este „Gâtlejul Diavolului“.

Iguazu Falls

Cele mai multe dintre Falls Iguaçu este situat pe teritoriul Argentinei (lungime 2100 de metri), dar din moment ce coasta braziliana de mai jos argentinian, vedere cascadei de acolo este considerat a fi mai impresionant. De asemenea, aveți posibilitatea să se uite la acest punct de reper celebru în America Latină, cu înălțimea și să se asigure că Iguazu Falls sunt bune din orice punct de vedere și orice unghi.

Distribuiți pe rețelele sociale:

înrudit

GuruAnimale.com
Animale Păsări Rozătoarele Pește Insecte Incubatoare Paraziți Fermă Echipamente și instrumente Sfaturi Întrebare / răspuns Miscelaneu