GuruAnimale.com

Excursie cu bicicleta pe lacul Baikal

În urmă cu două săptămâni, ne-am întors dintr-o călătorie cu bicicleta pe lacul Baikal. Am încheiat aventura noastră în marele lac înghețat - iar acum e timpul să vorbim despre ele. Când diminuat un pic de gândire despre durere și frig, și au numai amintiri plăcute, este posibil să se spună despre „partea luminoasă“. După echitatie cu vântul pe gheață mare lac nostru - este foarte cool. Vânt în fata, picioare profunda, si tu esti pedalarea greu, astfel încât numai frigul nu este prins. Și turcoaz se înlocuiește cu întuneric, panglici ondulate și răsucite sub roata ghimpat de cracare.

Baikal pentru mine - este spațiu, un loc de putere. Acesta poate fi reîncărcat ca o baterie, o pauză de la agitația orașului, ascultă-te. Prima dată când am mers la Baikal patinaj, iar acum - pe biciclete. Această campanie va fi povestea mea fotografia mica.

Fotografii și text Korzhonova Danila

Am deschis ochii, și acolo - o frumusețe! Evidențiat în partea de jos a muntelui ca și în cazul în care din interiorul unui rubin vârfuri de lumină înroșește și voal moale de lumina învelește interminabile dantelă cristal gamele fire. zbor de 3 ore, zbor de noapte la Irkutsk. Și ne-a reușit să se regăsească printre această frumusețe incredibilă? Povestea din spatele. Acum 2 ani am ascuțit patine, iar acum a purtat anvelope cu crampoane pe un brand nou biciclete.

Nu am fost atașat la momentul hoteluri am fost de planificare să-și petreacă noaptea într-un cort pe gheață. După cum sa arătat apoi, am fost capabili de a capta totul, și du-te printr-un traseu interesant - de la site-ul nostru tabără favorit Oltrek Ushkaniye în sus și înapoi într-o săptămână. În total, a venit un pic mai mult de 300 km. Acest lucru este mai mică decât am fost patinaj, dar campania încă a fost de 2,5 săptămâni.

În prima zi am ajuns la baza Oltrek (de altfel, una dintre puținele baze de date pe care ei înșiși și un microbuz bun dovozyat în loc de o pâine), colectat caii iuți, și imediat sa dus la gheata. Roți surprinzător ținut pe gheață - ca un Velcro lipit. Dar Max și Dennis anvelope a fost un pic mai ieftin, și ei cad periodic din obiceiul sau pur și simplu a alunecat pe gheață. Deci, dacă te gândești la plimbare Baikal - nu uitați despre un bun anvelope de iarnă. Deci, eu pot, în bună conștiință poreklamirovat propria sa - l Schwalbe gheață spiker pro.

Iar seara am fost explorarea pesteri si grote insula Oltrek. Întotdeauna unghiul corect, chiar de la o gură de vizitare mic la mouse-ul pentru a face o peșteră gigant.

Video: biciclete excursie cu bicicleta pe Baikal Lacul Baikal gheață

Iar seara a fost un minunat apus de soare. foc cer vărsat în fragmente bucăți de gheață, și vom târî cu plăcere în căutare de povești interesante. Aici, de exemplu, sau meduze, sau o balerină, blocat în zăpadă ...

Și acest cântec făcut dacă fotografi, sau natura însăși. Faptul că avem aceste bucăți mici de Baikal inima observat mai la distanță, și sa strecurat până la el pe burta :)

Case transformate în sigilii turistice, vorbind limba locală - în sigilii. 5 Prin urmare, sigiliile au decis în dimineața următoare să plece Oltreka împreună, deschis oficial campania. De fiecare dată când ieși pentru prima dată peste iarna pe gheață, atât de fericit, ca un copil! Patineze pe gheață netedă, flip, greesh soarele. Cu toate acestea, în acest an am fost prea târziu pentru a veni la Lacul Baikal: gheață a început deja să „mucegai“: începutul de gheață de primăvară începe în primul rând pentru a îngroșa, iar stratul superior este acoperit cu fisuri, cum ar fi mucegai de zăpadă, și după câteva zile de gheață este alb complet. Tocmai am ajuns la partea de sus a acestor „mutații“ de gheață, astfel încât spațiul am văzut doar în locuri.

Noțiuni de bază utilizate pentru biciclete, curele de strângere și strângerea piulițelor dăunătoare, am trecut primii kilometri. Un fel și ușor merge și vesel, dar al cincilea punct suferă foarte mult: kolobovniki, creste, de a răspunde instantaneu de gheață inegale. Pe scurt, în seara am avut o plimbare de durificat cowboy ... pe un drum de murdărie, dar chiar și pe asfalt cu găuri scuturarea simțit că nu atât de mult ca în gheața lacului Baikal.

Unul dintre locurile mele preferate de pe Baikal - rocă Ogoy. Similar cu fața unui dragon uriaș. Cu toate acestea, stânga-pas pas spre dreapta, iar dragonul se transformă într-o ciupercă ...

De la Insula Capul Ogoy, ne-am dus la etaj la o stupa budista. Și vântul a coborât la Lacul Baikal.

O mulțime de gheață pură, nu ne-am întâlnit atât de des. Vi se întâmplă o excursie la Lacul Baikal? Du-te la jumătatea lunii februarie la începutul lunii martie. În acest an a fost foarte cald, iar Baikal literalmente de topire în fața ochilor noștri. Din aceasta a fost un pic trist ... Vizionarea și frumusețea create de natura, siruri de caractere delicate, dantelă acoperite cu un voal ...

Video: excursie cu bicicleta pe lacul Baikal: sat. Listvyanka - Olkhon (august 2012)

Pe latura de est a lacului, de la Marea mică, o mulțime de peșteri, grote. Uneori, ele se întind pe zeci de metri adâncime Olkhon. Aceste peșteri în care să se ascundă, sau chiar înființat un cort! În cazul în care numai acele ascuțite pe stalactitele agățat de tavan :)

Îmi imaginez că poate fi mare la apus de soare. Dar trompeta cheamă, și trebuie să ne mișcăm înainte în Khuzhir.

Conducem de-a lungul coastei Olkhon: acesta este un avantaj al bicicletei. Pe masina merge mai înspăimântătoare. De obicei, gheata este mult mai subtil, cu prodyhu, doar la promontorii.

Pana seara am fost în Khuzhir. Mai am ultima dată a fost lovit de modul în sat mic apucat rapid poziția Baikal capitala turismului. Există o colibă ​​cu un semn mare „Internet Cafe», B&B - și toate acestea în astfel de hambare că francezii cred fanii merg pe lac, există un număr de „stele“ Asomare ca B&B :)

Căci noi nu avem timp până la apusul soarelui - în Khuzhir am intrat cu întârziere. Am pierdut urma pista de gheață MRS-Khuzhir, și au rătăcit, lovind câmpul gigant de movile de gheață. Acest denok ne-a arătat că nu totul este atât de simplu și luminos. Hike urma să fie o provocare punct de vedere fizic, cu studiile lor. Când târăsc un cal de fier cu 20 de kilograme de marfă pe ea prin torosnyak - nu va găsi.

Dimineața ne-am uitat la șamanului.

Burhan îndeplinește în continuare primele raze de panglici colorate. Altar din Asia, oricum:

Frumos aici în liniște. Apusurile, răsărituri întotdeauna afectuos, chiar și fără Tucek -)

În această zi, ne-am dus pe la Capul Khoboy. Pe drum, am avut câteva întâlniri. Traversat cu un grup frumos de excursioniști de mers pe jos „departe“ câinele lor, remorcile lor mai în Khuzhir. Câinele ne-a însoțit la Capul Khoboy. Surprinzător, uneori, a fugit mult mai repede decât ne-am dus și aproximativ 40-50 km la sfârșitul zilei am depășit. Am termina cu un câine „aliaj“ loc de dormit Group, până a doua zi.

Baikal este întotdeauna minunat, chiar și atunci când gheața a început să se topească. Turcoaz, uneori se rupe, iar turturi de diamante în vrac sunt la promontorii:

Ne apropiem de Hoboyu. Drumul devine mai rău și mai rău. Gromandye bulgări de gheață sloiuri, movile, a traversat calea noastră. Gheață este aproape întotdeauna închis de zăpadă.

Chiar și parcare pentru a găsi dificil. Ne-am trezit în cele din urmă de sub Capul Khoboy într-un cort. Lacul apoi doar furios: gheata este cracare isteric, se prăbușește, iar pentru Hobo - camp fara margini de movile, astfel încât astfel încât seamănă mai mult cu iceberguri. Să-și petreacă noaptea pe gheață a fost, să-l puneți blând, nu confortabil.

excursie cu bicicleta în timpul iernii pe Baikal, Stas în ediția Ufa1.ru: Video

A doua zi a trebuit să treacă prin crăpături. Dimineața ne-am întâlnit un ciclist care a avut deja undeva eșuează. Și a asistat la eșecul tipului de conducător auto. El a pus cu curaj crevase de gheață la bord, și, desigur, un minut mai târziu urcă cu curaj din apă ...

Am traversat acest lucru:

Pe picioare am Frostwalker. Un lucru foarte cool. Pune pe partea de sus a pantofului, sub piroane de fier în plastic. Picioarele nu alunece pe gheață, și localizarea piroane nu merge interfera.

Dacă cineva nu este familiarizat cu anvelope cu crampoane, se pare ca acest crocodil ca aceasta:

movile Domenii de Hobo. In fiecare an, Baikal nelinistit. Natura severă a lacului contravine păcii și monumentalitatea Olkhon.

Pentru a fi continuat ...

Distribuiți pe rețelele sociale:

înrudit

GuruAnimale.com
Animale Păsări Rozătoarele Pește Insecte Incubatoare Paraziți Fermă Echipamente și instrumente Sfaturi Întrebare / răspuns Miscelaneu